Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Έτοιμη η Hyundai για την επιστροφή στο WRC



Η Hyundai είναι έτοιμη να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) της FIA και στα πλαίσια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Παρισιού παρουσίασε την έκδοση rally-ready βασισμένη στο νέο i20.

Το WRC είναι ένας από τους δυσκολότερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, και το όχημα της
Hyundai έχει σχεδιαστεί για να ξεπεράσει τα δύσκολα εδάφη και τις καιρικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι αγωνιζόμενοι.

Μετά την αποχώρηση της από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το 2003, ο μακροπρόθεσμος στόχος της Hyundai ήταν να δημιουργήσει μία in-house ομάδα WRC στην Ευρώπη και να αναπτύξει το αγωνιστικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, που έκανε το ντεμπούτο του WRC i20 στο Παρίσι.

Ο Mark Hall, Διευθυντής Marketing της Hyundai Motor Europe, σχολίασε: "Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους πιο συγκλονιστικούς αθλητικούς αγώνες παγκοσμίως. Είναι ένα θέαμα γεμάτο με ενθουσιασμό και δυναμισμό - η τέλεια ενσάρκωση της μάρκας Hyundai.”
"Το WRC προσφέρει επίσης την πιο διαφορετική τεχνολογικά πρόκληση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η συμμετοχή μας θα αποδείξει τη μηχανική υπεροχή και την αντοχή της Hyundai και θα βοηθήσει επίσης στην βελτίωση των οχημάτων μας στο μέλλον. "


Η ιστορία της Hyundai στο Ράλι
Η συμμετοχή της εταιρείας στο άθλημα ξεκίνησε το 1998, όταν αγωνίστηκε στην κατηγορία F2 του WRC για δύο σεζόν. Το 1999, η ομάδα ανακοίνωσε ότι θα κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας το 2000, με ένα πλήρως εξοπλισμένο αυτοκίνητο WRC βασισμένο στο τρίθυρο Accent.

Στο τέλος της σεζόν το 2003, μετά από τέσσερα αγωνιστικά χρόνια στο WRC, η Hyundai απέσυρε τα κεφάλαια της από το πρόγραμμα του ράλι και αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα, προσβλέποντας στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της για τη δημιουργία μιας in-house ομάδα WRC στην Ευρώπη.


Σχετικά με το WRC
Το WRC διοικείται και ελέγχεται από την Federation Internationale de l'Automobile (FIA), το όργανο διοίκησης του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως.

Τα σημερινά αυτοκίνητα World Rally βασίζονται σε οχήματα παραγωγής που φέρουν κινητήρα 1,6-λίτρων και διαθέτουν αεροδυναμικές βελτιώσεις, συστήματα τετρακίνησης, υπερσυμπιεστές, σειριακά κιβώτια ταχυτήτων και άλλα στοιχεία  υψηλής τεχνολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου