Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

1ος Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολη: Θέαμα και συναγωνισμός

Με θέαμα, ένταση και ανταγωνισμό ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Η Start Line διοργάνωσε τον πρώτο φετινό αγώνα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης με τις 25 συμμετοχές να συνθέτουν μια εικόνα που ταιριάζει στη δύσκολη οικονομικά, συγκυρία της εποχής. Παρόλα αυτά δεν έλειψαν τα θετικά στοιχεία που εντοπίζονται στην παρουσία των αρκετών θεατών, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν το ιδανικό από πλευράς καιρικών συνθηκών, πρωινό.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με την κατηγορία Sport όπου εκκίνησαν πέντε αυτοκίνητα. Ο Δημήτρης Δέγλερης ήταν στην pole position αλλά και μόνο το γεγονός πως κατάφερε να βρεθεί στη σχάρα της εκκίνησης ήταν σημαντικό, δεδομένου πως ένα πρόβλημα στο Peugeot 106 τον ανάγκασε να δουλεύει πυρετωδώς από νωρίς το πρωί για να τα καταφέρει. Συνέπεια αυτών ήταν το ότι δεν κατάφερε σε κανένα σημείο του αγώνα να δείξει και το καλό πρόσωπο που έδειξε στις κατατακτήριες δοκιμές. Από την εκκίνηση κιόλας ο Νεκτάριος Δέγλερης με το Citroen Saxo ξέφυγε και ο Σπύρος Βοργιάς με το άλλο Peugeot 106 πέρασε δεύτερος.

Η κατάταξη διατηρήθηκε έτσι μέχρι τον έκτο γύρο, όταν μια επαφή ανάμεσα στους δύο έφερε επικεφαλής τον Βοργιά και δεύτερο τον Νεκτάριο Δέγλερη. Έτσι και τερμάτισαν τελικά καθώς λίγο πριν το φινάλε ο Δέγλερης συνειδητοποίησε πως δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβει τον οδηγό από την Τρίπολή. Τρίτος ήταν ο Δημήτρης Δέγλερης και την κατάταξη ολοκλήρωσαν ο Χρήστος Ξηντάρας με Citroen Saxo και ο Γιάννης Ιωαννίδης με Peugeot 106.

Στην κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων ο αγώνας ήταν μια εύκολη υπόθεση για τον Μάριο Σταφυλοπάτη με την Porsche 911 RSR. Ξεκίνησε καλύτερα από όλους, ξέφυγε από νωρίς και μέχρι το τέλος του 15ου γύρου είχε «χτίσει» διαφορά μισού λεπτού. Δεύτερος ήταν ο Ανδρέας Καροτσιέρης με μια ακόμη Porsche 911 και τρίτος ολοκλήρωσε ο Αλέξανδρος Εδιπίδης με Ford GT40. Το ενδιαφέρον στην κατηγορία των Ιστορικών στράφηκε στις πιο πίσω θέσεις, όχι όμως μόνο λόγω της υπεροχής του Σταφυλοπάτη αλλά κυρίως λόγω της μοναδικής μάχης που είχαν στους τελευταίους γύρους οι Εδιπίδης, «Dobermann» και Βασίλης Γόντικας. Ο Γόντικας με Vauxhall 2300 δεν ξεκίνησε καλά αλλά ανέβασε την απόδοσή του από το μέσον του αγώνα και έπειτα και εκμεταλλεύτηκε το ότι ο Εδιπίδης καθυστερούσε σημαντικά τον «Dobermann», κατά κόσμο Δημήτρη Παπανδρέου με την άλλη Porsche του αγώνα.

Ο «Dobermann» προσπάθησε σε μια δύο περιπτώσεις να περάσει τον Εδιπίδη αλλά το GT40 ήταν άπιαστο στις ευθείες. Η κορύφωση της μάχης για την τέταρτη θέση ήρθε στην τελευταία στροφή. Ο Γόντικας είχε περάσει τον «Dobermann» και προσπάθησε να περάσει και τον Εδιπίδη, αλλά τελικά έμεινε πίσω και από τους δύο, με ένα μόλις δέκατο να τον χωρίζει τελικά από την Porsche. Στην τελευταία θέση βρέθηκε ο Παντελής Πουλιάδης με Porsche 911.

Ο αγώνας της Open ξεκίνησε με τον Σπύρο Παπαδόπουλο με Opel Kadett να είναι στην pole position. Η εκκίνησή του δεν ήταν καλή και επικεφαλής τέθηκε ο «Dobermann» που σε αυτήν την κατηγορία συμμετείχε με την BMW M3. Πριν το τέλος του 2ου γύρου πάντως ο Παπαδόπουλος είχε περάσει ξανά πρώτος. Η χαρά του πάντως δεν κράτησε για πολύ καθώς αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με μηχανικό πρόβλημα στον 7ο γύρο, έτσι πρώτος ήταν και πάλι ο «Dobermann» που έμεινε εκεί μέχρι το τέλος παίρνοντας την πρώτη νίκη της καριέρας του στο πρωτάθλημα ταχύτητας αυτοκινήτων, έπειτα από πολλούς τίτλους στις μοτοσυκλέτες. Ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII που ξεκινούσε τελευταίος αλλά έστριψε τρίτος έμεινε μέχρι το τέλος στη δεύτερη θέση, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Νίκος Πλέσσας με Ford Sierra Cosworth. Την πεντάδα των οδηγών που τερμάτισαν συμπλήρωσαν ο Ανδρέας Χριστόπουλος και ο Λεωνίδας Κανελλόπουλος, αμφότεροι με Opel Ascona.

Ο τελευταίος αγώνας του προγράμματος ήταν το Cup Τρίπολης και Καλαμάτας με τους οδηγούς από τις δύο Λέσχες να συνθέτουν την πιο πολυπληθή κατηγορία με οκτώ συμμετοχές. Παράλληλα ήταν και ο πιο επεισοδιακός. Στην pole position ήταν ο Χαράλαμπος Ασημακόπουλος με Ford Sierra Cosworth και ξεκίνησε πρώτος. Ο Νίκος Κακαρέας με το άλλο Ford Sierra Cosworth πέρασε αμέσως δεύτερος και γρήγορα προσπέρασε και τον Ασημακόπουλο για να πάρει την πρώτη θέση. Δυστυχώς όμως στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία έχασε τα φρένα και κατέληξε στα προστατευτικά ελαστικά με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Ασημακόπουλος τέθηκε ξανά επικεφαλής με ασφυκτική πίεση από τον Κουρνιάτη ο οποίος είχε ανέβει στη δεύτερη θέση. Στον ένατο γύρο ήρθε η στιγμή που έκρινε και τον αγώνα. Ο Κουρνιάτης ακούμπησε από πίσω τον Ασημακόπουλο, εκείνος είχε τετ-α-κε και έχασε την πρωτοπορία, ενώ λίγους γύρους μετά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Κουρνιάτης ολοκλήρωσε τον αγώνα πρώτος με δεύτερο τον Ανδρέα
Χριστόπουλο με Opel Ascona και τρίτο τον Σπύρο Βοργιά με Peugeot 106.

Ωστόσο οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο Κουρνιάτης ήταν υπαίτιος για το τετ-α-κε του Ασημακόπουλου και του επέβαλαν ποινή 5 λεπτών η οποία τον έριξε στην τρίτη θέση. Έτσι οι βαθμοί της νίκης πήγαν στον Χριστόπουλο από την Λέσχη της Καλαμάτας. Πίσω από τους Βοργιά και Κουρνιάτη τερμάτισαν ο Βασίλης Κοκοσιούλης με Opel Manta 400, o Χριστόφορος Αλεξόπουλος με Opel Ascona, ενώ κατάταξη πήρε και ο Ασημακόπουλος.

Τα πλήρη αποτελέσματα του 1ου Αγώνα Ταχύτητας μπορείτε να τα βρείτε στο www.ethea-live.gr.

Δείτε ξανά λεπτό προς λεπτό την εξέλιξη όλων των κατηγοριών στο Twitter της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.

Φωτογραφίες: Photo Rally Press

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου