1η Ανάβαση Σχίνου: Διαφορετικό φινάλε
Οι οδηγοί του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είχαν χρόνια να ζήσουν φινάλε πρωταθλήματος σε άλλη ανάβαση πλην της Ριτσώνας και ο Σχίνος αποδείχτηκε υποκατάστατο μόνο ως προς το ανταγωνισμό, την οδηγική ευχαρίστηση και τις κόντρες των δευτερολέπτων. Σε καμία περίπτωση η καινούρια ανάβαση της χρονιάς δεν μπορεί να συγκριθεί με την παλαιότερη όσον αφορά τον κόσμο. Για την ακρίβεια είναι το ακριβώς αντίθετο καθώς λίγο το γεγονός πως ήταν η πρώτη φορά διεξαγωγής, λίγο το ότι η διοργανώτρια ΠΑΛΜΑ δεν έδωσε και μεγάλη βάση στην προώθηση του προϊόντος, οι θεατές στις 15 στροφές ήταν στην πιο αισιόδοξη καταμέτρηση 700-800.
Όσο για το αγωνιστικό κομμάτι, η σημερινή δροσιά σε συνδυασμό με τη λιακάδα δημιούργησαν τον ιδανικό τουρμπόκαιρο όπως εύστοχα παρατήρησε θεατής σε κάποια στροφή. Ωστόσο για ανεξήγητους λόγους υπήρχαν πολλά μηχανικά προβλήματα με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο σκέλος να είναι μόλις 40. Ταχύτερο από αυτά ήταν το Ford Escort του Γιώργου Καϊτατζή (ΦΩΤΟ) που στο σύνολο έκανε χρόνο 4:24.85 με δύο περάσματα στο 2:12. Στο δεύτερο σκέλος ένα λάθος στην εκκίνηση τρόμαξε τον Καϊτατζή και του κόστισε και χρόνο όμως όχι τόσο ώστε να μην κάνει ξανά την καλύτερη επίδοση.
Στην Ομάδα Ε πάντως είχαμε τη μεγάλη έκπληξη του αγώνα. Ο Παναγιώτης Ευθυμίου έπειτα από κάποια track day και λίγη «ιδιωτική οδήγηση» της BMW M3, αποφάσισε να ξεκινήσει την αγωνιστική του καριέρα από το Σχίνο με το αγαπημένο του αυτοκίνητο όπως χαρακτηριστικά τόνισε. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και οι εξαιρετικές επιδόσεις ήρθαν ως απρόσμενη έκπληξη τόσο για τον ευτυχή μπαμπά, Μιχάλη Ευθυμίου όσο και για τους υπόλοιπους οδηγούς του αγώνα που έσπευσαν να συγχαρούν τον νεαρό οδηγό. Ο Παναγιώτης Ευθυμίου επικράτησε την κλάση των δικίνητων της Ε12 και ήταν δεύτερος στη γενική της Ομάδας Ε, ενώ σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας με 4:30.23.
Κλάση Ε10 δεν προσμέτρησε στον αγώνα αλλά ο Γιώργος Πολίτης που είχε ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο της κλάσης ήταν πρώτος στα δίλιτρα της Ομάδας Ε. Στην Ε11 η νίκη πήγε στον Σπύρο Παπαδόπουλο με Opel Ascona που έκανε καταπληκτικούς χρόνους, αφήνοντας πίσω του τους διεκδικητές του τίτλου Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII) και Μιχάλη Τσαγγαρά (Opel Ascona). Ο Τσαγγαράς ούτως ή άλλως είχε όλες τις πιθανότητες με το μέρος του και με την τρίτη θέση σφράγισε το φετινό τίτλο της κλάσης.
Στην Ομάδα Α νικητής ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort. O Ευθυμίου δεν είχε πάρε το πρωτάθλημα και τυπικά αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να πιέσει και να κινηθεί πολύ γρήγορα, έστω και αν το ζητούμενο ήταν ένας απλός τερματισμός. Έτσι επικράτησε του Αργύρη Τσούλου που ήταν και πάλι σχεδόν στα όρια του Mitsubishi EVO VIII, ενώ τρίτο χρόνο γενικής έκανε ο Γιάννης Ζάγαρης σε ένα από τα δράματα του Σχίνου. Ο Ζάγαρης με το Peugeot 106 ήταν τρεις βαθμούς πίσω από τον Κώστα Παπαχρήστο στη βαθμολογία των δίλιτρων της Ομάδας και μόλις έναν στην κλάση Α6. Ο Παπαχρήστος το Σάββατο έκανε χρόνους πολύ κοντά στον αντίπαλό του, ενώ στο τρίτο σκέλος των δοκιμών ο Ζάγαρης είχε και μια επαφή με τις μπαριέρες που τον φόβισε. Με όλο αυτό το σκηνικό να έχει πλεχτεί γύρω από τη μάχη της κατηγορίας ο αγώνας ξεκίνησε αλλά ο Παπαχρήστος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το πρώτο σκέλος, έτσι ο Ζάγαρης ήταν νικητής σε κατηγορία και κλάση και φυσικά τροπαιούχος σε αμφότερες. Στην Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Peugeot 206 ουσιαστικά δεν είχε αντίπαλο, ενώ στην Α6+ το ίδιο ισχύει και για τον Ηλία Λαζανά με το Ford Puma Kit Car.
Στην Ομάδα Ν με τις πολλές απουσίες στις συμμετοχές οι αγωνιζόμενοι ήταν μια μεγάλη παρέα παρά αντίπαλοι. Οι περισσότεροι από αυτούς δε ήταν της Κλάσης Ν1 στην οποί εκκρεμούσε και το βαθμολογικό αποτέλεσμα. Εκεί είχαμε το δεύτερο δράμα καθώς οι μικρές διαφορές δεν άφησαν περιθώρια για προβλέψεις στο πρώτο σκέλος και η παρουσία του Θανάση Κρέτσα περιέπλεκε την κατάσταση ανάμεσα στους δύο διεκδικητές του τίτλου τον Χάρη Μπουροθανασόπουλο και τον Θόδωρο Ζαχαριάδη. Ο Ζαχαριάδης αρκούταν στη δεύτερη θέση για να στεφθεί κυπελλούχος και ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος τρίτος πίσω από τον Μπουροθανασόπουλο και τον Κρέτσα. Στο δεύτερος σκέλος ο Μπουροθανασόπουλος έκανε εξαιρετική επίδοση με 2:26.81 αλλά τελικά δεν χρειάστηκε καθώς το Peuugeot του Ζαχαριάδη έμεινε από ημιαξόνιο. Ο Μπουροθανασόπουλος πήρε και τα δίλιτρα της Ομάδας, ενώ στη Ν1 νικητής ήταν η Δημήτρης Κουμπούρης μετά από μάχη με τον Γιάννη Θεοδωρακόπουλο (αμφότεροι με Peugeot) που κρίθηκε χάρη στη μεγαλύτερη διαφορά που είχε πάρει ο Κουμπούρης στο πρώτο σκέλος. Στη γενική της Ομάδας Ν επικράτησε ο Κώστας Πατσουρέας με Mitsubishi EVO IX. Η Κλάση Ν4 δεν προσμέτρησε.
Σ.Π. stathisp@rally.gr ΠΗΓΗ : rally.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου