Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011
Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011
Επιτυχημένη η δοκιμή για την Pirelli
Η πρώτη επίσημη δοκιμή της Pirelli για το 2011 ως αποκλειστικού προμηθευτή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε με επιτυχία στη Βαλένθια, με τις ομάδες να παίρνουν μια πρώτη γεύση από τη λειτουργία της Ιταλικής γόμας στα νέα τους αυτοκίνητα, αλλά και να διαπιστώνουν την ικανότητα των ελαστικών Pirelli να κάνουν την αγωνιστική δράση πιο συναρπαστική.
Η Pirelli έφερε και τα τέσσερα ελαστικά slick στο Circuit Ricardo Tormo της Βαλένθια – supersoft, soft, medium και hard (πολύ μαλακά, μαλακά, μεσαία και σκληρά) – αλλά με θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών το πρωί και γύρω στους 18 το απόγευμα, οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τις τρεις πιο μαλακιές γόμες.
Ενδιάμεσα (intermediate) και λάστιχα βροχής (wet) ήταν επίσης έτοιμα για δοκιμή στη Βαλένθια καθώς τα δελτία καιρού στις αρχές της εβδομάδας είχαν δώσει προγνωστικά για βροχή. Ωστόσο, οι συνθήκες παρέμειναν στεγνές και τις τρεις ημέρες της δοκιμής, έτσι τα λάστιχα βροχής δεν χρησιμοποιήθηκαν σχεδόν καθόλου.
Καθώς αρκετά ήταν τα νέα αυτοκίνητα που λανσαρίστηκαν εκεί, οι ομάδες εστίασαν την προσοχή τους στα πρώτα στάδια του shakedown, για να συνηθίσουν όλες τις φετινές καινοτομίες, όπως το Kinetic Energy Recovery System (KERS), οι κινητές πίσω πτέρυγες και τα νέα ελαστικά PZero της Pirelli.
Μετά από το πρώτο επίσημο τεστ πέρσι στο Abu Dhabi, η Pirelli έφερε τις πιο εξελιγμένες γόμες της για τρεις επίσημες δοκιμές στην Ισπανία. Θα ακολουθήσει μία τελική δοκιμή των ομάδων στο Μπαχρέιν πριν την έναρξη της σεζόν της F1 εκεί, στις 13 Μαρτίου.
Για πρώτη φορά, οι 12 ομάδες είχαν επίσης την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους μηχανικούς της Pirelli οι οποίοι ανέλαβαν καθήκοντα για όλη την υπόλοιπη σεζόν, αλλά και να δοκιμάσουν μία μεγαλύτερη ποικιλία των Ιταλικών ελαστικών. Πολλές από τις ομάδες χρησιμοποίησαν νέους οδηγούς για πρώτη φορά, έτσι η τριήμερη δοκιμή στη Βαλένθια αποτέλεσε μία ταχεία καμπύλη εκμάθησης για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.
Αν και οι ψυχρές θερμοκρασίες και οι χαμηλές ταχύτητες λόγω της σχεδίασης του μόνιμου σιρκουί της Βαλένθια – που χρησιμοποιείται κυρίως για αγώνες μοτοσικλετών – δε θα είναι αντιπροσωπευτικές για την υπόλοιπη σεζόν, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να βγάλουν τα πρώτα συμπεράσματα για τα ελαστικά Pirelli. Όλοι συμφώνησαν ότι η σωστή διαχείριση των ελαστικών θα παίξει αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχία τη νέα σεζόν και ότι τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών Pirelli θα κάνουν τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα ακόμα πιο θεαματικά.
Η επόμενη δοκιμή ομάδων της F1 πραγματοποιείται την ερχόμενη εβδομάδα στο Jerez, 10 – 13 Φεβρουαρίου, όπου η Pirelli για μία ακόμα φορά θα φέρει ολόκληρη τη γκάμα νέων ελαστικών PZero.
Η Pirelli έφερε και τα τέσσερα ελαστικά slick στο Circuit Ricardo Tormo της Βαλένθια – supersoft, soft, medium και hard (πολύ μαλακά, μαλακά, μεσαία και σκληρά) – αλλά με θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών το πρωί και γύρω στους 18 το απόγευμα, οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τις τρεις πιο μαλακιές γόμες.
Ενδιάμεσα (intermediate) και λάστιχα βροχής (wet) ήταν επίσης έτοιμα για δοκιμή στη Βαλένθια καθώς τα δελτία καιρού στις αρχές της εβδομάδας είχαν δώσει προγνωστικά για βροχή. Ωστόσο, οι συνθήκες παρέμειναν στεγνές και τις τρεις ημέρες της δοκιμής, έτσι τα λάστιχα βροχής δεν χρησιμοποιήθηκαν σχεδόν καθόλου.
Καθώς αρκετά ήταν τα νέα αυτοκίνητα που λανσαρίστηκαν εκεί, οι ομάδες εστίασαν την προσοχή τους στα πρώτα στάδια του shakedown, για να συνηθίσουν όλες τις φετινές καινοτομίες, όπως το Kinetic Energy Recovery System (KERS), οι κινητές πίσω πτέρυγες και τα νέα ελαστικά PZero της Pirelli.
Μετά από το πρώτο επίσημο τεστ πέρσι στο Abu Dhabi, η Pirelli έφερε τις πιο εξελιγμένες γόμες της για τρεις επίσημες δοκιμές στην Ισπανία. Θα ακολουθήσει μία τελική δοκιμή των ομάδων στο Μπαχρέιν πριν την έναρξη της σεζόν της F1 εκεί, στις 13 Μαρτίου.
Για πρώτη φορά, οι 12 ομάδες είχαν επίσης την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους μηχανικούς της Pirelli οι οποίοι ανέλαβαν καθήκοντα για όλη την υπόλοιπη σεζόν, αλλά και να δοκιμάσουν μία μεγαλύτερη ποικιλία των Ιταλικών ελαστικών. Πολλές από τις ομάδες χρησιμοποίησαν νέους οδηγούς για πρώτη φορά, έτσι η τριήμερη δοκιμή στη Βαλένθια αποτέλεσε μία ταχεία καμπύλη εκμάθησης για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.
Αν και οι ψυχρές θερμοκρασίες και οι χαμηλές ταχύτητες λόγω της σχεδίασης του μόνιμου σιρκουί της Βαλένθια – που χρησιμοποιείται κυρίως για αγώνες μοτοσικλετών – δε θα είναι αντιπροσωπευτικές για την υπόλοιπη σεζόν, οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να βγάλουν τα πρώτα συμπεράσματα για τα ελαστικά Pirelli. Όλοι συμφώνησαν ότι η σωστή διαχείριση των ελαστικών θα παίξει αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχία τη νέα σεζόν και ότι τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών Pirelli θα κάνουν τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα ακόμα πιο θεαματικά.
Η επόμενη δοκιμή ομάδων της F1 πραγματοποιείται την ερχόμενη εβδομάδα στο Jerez, 10 – 13 Φεβρουαρίου, όπου η Pirelli για μία ακόμα φορά θα φέρει ολόκληρη τη γκάμα νέων ελαστικών PZero.
Οδηγός Ιατρικής για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό
Το Ίδρυμα της FIA, παρουσίασε την έκδοση-οδηγό Ιατρικής για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ένα ενημερωτικό έντυπο που απευθύνεται στην ιατρική οικογένεια με στόχο να κατανοήσει το ευρύ φάσμα θεμάτων της ιατρικής υποδομής σε εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις εξειδικευμένες τεχνικές, με συμβουλές για την αντιμετώπιση των τραυματισμών στους αγώνες.
Η έκδοση « Η Ιατρική στο μηχανοκίνητο Αθλητισμό» προορίζεται για χρήση ιατρών σε εκδηλώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού, από το καρτ μέχρι την Φόρμουλα 1, παρουσιάζοντας ασφαλείς, αποδεκτές μεθόδους για τη θεραπεία των τραυμάτων στο χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Το 250 σελίδων βιβλίο, με την επιμέλεια του Συντονιστή Ιατρού της ομάδας Διάσωσης της Φ-1 καθηγητή Gary Hartstein, φέρνει κοντά την ιατρική επιστήμη και τα μηχανοκίνητα σπορ, με τη εμπειρία περισσότερων από 20 συμμετεχόντων.
Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο κεφάλαια: Το πρώτο, με τίτλο
Το 250 σελίδων βιβλίο, με την επιμέλεια του Συντονιστή Ιατρού της ομάδας Διάσωσης της Φ-1 καθηγητή Gary Hartstein, φέρνει κοντά την ιατρική επιστήμη και τα μηχανοκίνητα σπορ, με τη εμπειρία περισσότερων από 20 συμμετεχόντων.
Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο κεφάλαια: Το πρώτο, με τίτλο
«Ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός για το περιβάλλον», παρέχει μια επισκόπηση της οργάνωσης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το ρόλο της FIA, της Ιατρικής Επιτροπής, τις διαδικασίες και τα είδη αγώνων, τον εξοπλισμό του οδηγού, καθώς και το ρόλο του Chief Medical Officer.
Το δεύτερο κεφάλαιο- «Motor Sport Medicine», σκιαγραφεί λεπτομερώς την ιατρική καθοδήγηση για όλους τους τύπους των ατυχημάτων και των τραυματισμών. Περιλαμβάνονται οι πρωτογενείς διαδικασίες έρευνας, καθώς και οι κατευθυντήριες γραμμές για τους πολυάριθμους τραυματισμούς συμπεριλαμβανομένου του τραυματισμού στο θώρακα, το κοιλιακό τραύμα, την κάκωση της κεφαλής και της σπονδυλικής στήλης κα.
Το δεύτερο κεφάλαιο- «Motor Sport Medicine», σκιαγραφεί λεπτομερώς την ιατρική καθοδήγηση για όλους τους τύπους των ατυχημάτων και των τραυματισμών. Περιλαμβάνονται οι πρωτογενείς διαδικασίες έρευνας, καθώς και οι κατευθυντήριες γραμμές για τους πολυάριθμους τραυματισμούς συμπεριλαμβανομένου του τραυματισμού στο θώρακα, το κοιλιακό τραύμα, την κάκωση της κεφαλής και της σπονδυλικής στήλης κα.
Πέρα από τη διανομή του οδηγού σε έντυπη μορφή, αποθηκεύεται στη μνήμη κινητών τηλεφώνων και συσκευών με δίσκο, ώστε το περιεχόμενο να ενημερώνεται τακτικά σύμφωνα με τις τελευταίες ιατρικές εξελίξεις.
Για όσους επιθυμούν τον Οδηγό: http://medicineinmotersport.fiainstitute.com/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)