Αν και φέτος δε θα δούμε κάποιον Έλληνα οδηγό με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, το παρών θα δώσουν οι νικητές της κατηγορίας PWRC το 2009, Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος με ένα Mitsubishi Lancer Evo X, όπως και ο περυσινός Έλληνας νικητής, Γιάννης Ζούνης, αλλά και ο Χάρης Καλτσούνης, που με αυτήν, αισίως φτάνει τις 40 συμμετοχές, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε αποκλειστικά ο «Λεωνίδας», κατά κόσμον Αλέξανδρος Μανιατόπουλος.
Τον αγώνα στο σύνολό του θα ακολουθήσουν επτά ελληνικά πληρώματα, εντούτοις, απέναντί τους - από το Σάββατο- θα βρουν ακόμα είκοσι έξι συμμετέχοντες που θα αγωνιστούν μόνο για το ελληνικό Πρωτάθλημα.
Ανάμεσά τους, μερικοί από τους κορυφαίους συνδυασμούς των ελληνικών αγώνων, όπως οι περυσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής, οι Πρωταθλητές 2011, Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, οι πάντα θεαματικοί Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος και πολλοί ακόμα.
Σημειώνεται ότι τα πληρώματα που συμμετέχουν στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα αγωνιστούν στις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου 1 Ιουνίου (Κλένια-Μυκήνες 1, Γυμνό 1, Κεφαλάρι 1 και Ζήρια 1) και στις τέσσερις ε.δ. της Κυριακής 2 Ιουνίου (Πίσσια 1-2, Λουτράκι 1-2) στις οποίες θα εκκινούν αμέσως μετά τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο Ράλλυ Ακρόπολις για το WRC. Οι επτά Έλληνες αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν στον αγώνα του WRC, θα βαθμολογηθούν και για το ελληνικό Πρωτάθλημα, για τις κοινές ειδικές διαδρομές.
Ο διήμερος αγώνας θα έχει έναν νικητή, αλλά η βαθμολογία για το Πρωτάθλημα θα είναι ξεχωριστή για κάθε ημέρα. Έτσι, τα πληρώματα που θα εγκαταλείψουν το Σάββατο, θα έχουν τη δυνατότητα να επανεκκινήσουν την Κυριακή.
Αν και ο... καθαρά ελληνικός αγώνας ξεκινάει το Σάββατο, όλοι οι Έλληνες συμμετέχοντες θα ανέβουν στη ράμπα της Τελετής Εκκίνησης στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή 31 Μαΐου στις 17:00.
Δείτε τους Έλληνες συμμετέχοντες εδώ.