Η δεύτερη και μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013 περιλάμβανε τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, άλλες εκ των οποίων γρήγορες και τεχνικές, άλλες τόσο σκληρές, που έφεραν τα πληρώματα απέναντι σε τακτικές επιβίωσης, κάτι που αποδεικνύεται και από τον αριθμό των κλαταρισμένων ελαστικών. Από νωρίς το πρωί το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της κορυφής, ανάμεσα στους Evgeny Novikov και Jari-Matti Latvala. Ο νεαρός Ρώσος αρχικά έδειξε έτοιμος να αντεπεξέλθει στην αντεπίθεση του Φινλανδού οδηγού της Volkswagen Motorsport, όμως στη 2η ε.δ. της ημέρας χτύπησε σε μια πέτρα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει τον τροχό του Fiesta, αλλά και να «πληγώσει» την ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC, πέφτοντας σε εκείνο το σημείο στην 8η θέση. Έτσι, ο Novikov έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την 1η θέση, στην οποία αναρριχήθηκε ο Latvala.
Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο οδηγός της VW όχι μόνο παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης, αλλά και κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον 2ο, πλέον, Dani Sordo, ολοκληρώνοντας την ημέρα 1:04.1 εμπρός από τον Ισπανό. Ο οδηγός της Citroen προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Latvala και να τον πιέσει, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη, αλλά, όταν δέχτηκε ότι αυτό είναι αδύνατο, αποφάσισε να μη ρισκάρει. Άλλωστε, ένα πιθανό λάθος θα είχε ως αποτέλεσμα η Citroen να χάσει πολύτιμους βαθμούς για τον τίτλο των Κατασκευαστών, και αυτό είναι κάτι που η γαλλική ομάδα δε θέλει σε καμία περίπτωση. Την πρώτη 3άδα στη Γενική κατάταξη έπειτα από δύο ημέρες κλείνει ο νεαρός Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας προσπάθησε να αποφύγει τα λάθη και να μη ρισκάρει να χάσει τη θέση του. Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα στους Nasser Al Attiyah και Andreas Mikkelsen, με Ford Fiesta WRC και VW Polo R WCR, αντίστοιχα. Αρχικά ο νεαρός Νορβηγός ήταν μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ. Από εκείνο το σημείο οι δυο τους πίεσαν στο όριο, με τον Ολυμπιονίκη του Λονδίνου στη σκοποβολή, Nasser Αl Attiyah, να βρίσκεται μόλις 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της VW.
Στην κατηγορία του WRC-2 ο πρώην πιλότος της Formula 1, Robert Kubica, παραμένει στην κορυφή της κατάταξης, οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC και πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής. Παράλληλα, o Ισπανός Jose Antonio Suarez δείχνει το δρόμο στην κατηγορία των νέων οδηγών (Junior WRC,) με τα Ford Fiesta R2.
Η αυριανή, τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκος 83,2 χιλιομέτρων. Μάλιστα, η καταληκτική ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 2, με μήκος 30 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει και την Power Stage, από την οποία οι τρεις πρώτοι θα αποκομίσουν επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών!
Σάββατο 1 Ιουνίου 2013
Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Άπιαστος ο Latvala
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου