Μετά τη βροχή που έπεσε στις κατατακτήριες δοκιμές, ο αγώνας πραγματοποιήθηκε σε απολύτως στεγνές συνθήκες. Αν και οι οδηγοί ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν τα slickελαστικά για το ξεκίνημα του αγώνα, οι 10 πρώτοι αποφάσισαν υπέρ των supersoft. Τοπιο μαλακό ελαστικό της F1 γκάμας της Pirelli αποδείχτηκε κατά ένα δευτερόλεπτοταχύτερο από το μεσαίο με γρήγορο χρόνο προθέρμανσης, ζωτικό στοιχείο στην ‘sprint’στρατηγική του Vettel.
Ο Paul Di Resta της Force India ήταν ο οδηγός με την υψηλότερη κατάταξη που ακολούθησε διαφορετική στρατηγική, εκκινώντας 17ος με μεσαία γόμα. Ο Άγγλος ήρθεστα pits μόνο μία φορά μετά από 56 γύρους με τη μεσαία γόμα και τερμάτισε έβδομος. ΗLotus του Romain Grosjean και οι δύο Marussias ήταν τα μοναδικά άλλα μονοθέσια που ξεκίνησαν τον αγώνα με τη σκληρότερη γόμα.
Έχοντας αποκτήσει ελάχιστη εμπειρία από την χρήση των slick πριν τον αγώνα λόγωτης βροχής, οι ομάδες έπρεπε να υιοθετήσουν μία ευέλικτη στρατηγική, με λίγεςπληροφορίες ως προς τη σχετική φθορά και το degradation. Όπως αναμενόταν, και τα δύο παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα.
Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli, Paul Hembery: «Το ΚαναδικόGrand Prix ήταν ένα βήμα στο άγνωστο για όλους, με τις θερμοκρασίες πίστας αισθητάυψηλότερες από εκείνες που επικράτησαν στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Καναδάς είναιένα σιρκουί μέγιστης δοκιμασίας για τα πίσω ελαστικά λόγω των υψηλών απαιτήσεωνελκτικής πρόσφυσης – κυρίως μετά τη βροχή η οποία ξέπλυνε όλη τη γόμα που είχε στρωθεί, με αποτέλεσμα να μειωθούν περαιτέρω τα επίπεδα πρόσφυσης. Παρ’ όλααυτά, η φθορά και το degradation ήταν υπό τον έλεγχο των πρωτοκλασάτων οδηγών, ενώ περιορισμένο ήταν το φαινόμενο υποβάθμισης της απόδοσης των ελαστικών (το λεγόμενο graining), κάτι συνηθισμένο στο συγκεκριμένο αγώνα. Η Mercedesεξακολουθεί να υποφέρει από υψηλό degradation με το Nico Rosberg να είναι ο μοναδικός οδηγός της πρώτης δεκάδας που χρησιμοποίησε στρατηγική τριών pit stop.Αν και τα δύο pit stop ήταν σαφώς η πλέον ενδεδειγμένη στρατηγική, ο Paul Di Restaέκανε έναν εξαιρετικό αγώνα αποδεικνύοντας τι μπορεί να γίνει με ένα pit stop, ολοκληρώνοντας 56 γύρους με το πρώτο του σετ μεσαίων ελαστικών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου