Τρίτη 19 Μαρτίου 2013
F1:ΜΕ ΤΟ P ZERO RED SUPERSOFT Η ΔΡΑΣΗ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
Ο Kimi Raikkonen της Lotus ήταν ο νικητής του Αυστραλιανού Grand Prix μετά από μία επιτυχημένη στρατηγική δύο pit-stop. Ο πιλότος ξεκίνησε τον αγώνα με P Zero Red supersoft και ολοκλήρωσε δύο stint με το μεσαίο P Zero White. Η στρατηγική ελαστικών του χάρισε ουσιαστικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, καθώς οι υπόλοιποι της πρώτης εξάδας υιοθέτησαν στρατηγική τριών pit stop.
Μόνο τέσσερις οδηγοί ξεκίνησαν με μεσαίο ελαστικό: Adrian Sutil (Force India), Daniel Ricciardo (Toro Rosso), Sergio Perez (McLaren) και Pastor Maldonado (Williams).
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε τα εξής: «Σκόπιμα πήραμε μία τολμηρή απόφαση να χρησιμοποιήσουμε το πολύ μαλακό ελαστικό εδώ θέλοντας να δώσουμε μεγαλύτερη ένταση στη δράση. Πιστεύουμε ότι αυτό λειτούργησε πολύ καλά μέσα από διαφορετικές στρατηγικές δύο και τριών pit stop, όπως ήταν αναμενόμενο, αναδεικνύοντας επτά διαφορετικούς επικεφαλής πιλότους. Ο Kimi Raikkonen και η Lotus επέδειξαν άριστη γνώση των ελαστικών, αξιοποιώντας άριστα τη στρατηγική δύο pit stop, τη στιγμή που πολλοί από τους αντιπάλους τους δεν κατάφεραν κάτι αντίστοιχο. Ο τρόπος που διαχειρίστηκαν τα ελαστικά ήταν πραγματικά αριστοτεχνικός. Αν και βρέθηκαν πολλές φορές σε διαφορετικές θέσεις στην πίστα, ο Raikkonen και η Lotus συναγωνίστηκαν με τη Ferrari και τον Alonso που ακολουθούσε στρατηγική τριών pit stop σε όλη την διάρκεια του δεύτερου μέρους του αγώνα. Η κατάληξη αυτών των διαφορετικών προσεγγίσεων επιβεβαίωσε την αξία της στρατηγικής, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα θεαματικό φινάλε και τρεις πολύ αξιόλογους παγκόσμιους πρωταθλητές στο βάθρο. Επίσης αξίζει να τονίσουμε ότι ο Raikkonen οδήγησε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, τον 56ο: ήταν ο προτελευταίος γύρος με μεσαία ελαστικά που είχαν ήδη διανύσει 22 γύρους. Είμαστε ευχαριστημένοι με τις επιδόσεις και την αντοχή και των δύο γομών, κυρίως με το δεδομένο ότι οι θερμοκρασίες πίστας και περιβάλλοντος ήταν πολύ χαμηλές, κάτι που προκάλεσε ελαφρά τοπική φθορά (graining). Ωστόσο, οι συνθήκες στο τέλος της εβδομάδας στη Μαλαισία θα είναι πολύ διαφορετικές!»
Μετρητής Αλήθειας
Η νικηφόρος στρατηγική δύο pit stop που προβλέψαμε αποδείχτηκε σωστή. Είχαμε προβλέψει το πρώτο pit stop για αλλαγή από supersoft σε medium στο 14ο γύρο, με ένα δεύτερο pit stop για μεσαίες γόμες στον 36ο γύρο. Ο Raikkonen ακολούθησε ακριβώς αυτή την τακτική, κάνοντας την πρώτη στάση στον 9ο και τη δεύτερη στον 34ο γύρο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου