Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν υπερσύγχρονο χώρο όπου ήδη φιλοξενούνται περισσότερα από 100 αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1895 και 1980, δόθηκε νωρίτερα συνέντευξη Τύπου για το Ράλλυ Ακρόπολις. Όπως ήδη είχε ανακοινωθεί μετά την ανάληψη διοργάνωσης του αγώνα από την εταιρεία Celeritas, αρχής γενομένης από φέτος η επικοινωνιακή πολιτική του Ράλλυ Ακρόπολις περνάει σε νέο επίπεδο με τα πρώτα δείγματα να παρουσιάζονται στη σημερινή συνέντευξη Τύπου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε άκρως σημαντικές αλλαγές ως προς την επικοινωνία, λαμβάνοντας υπόψη και την άποψη του κοινού. Οι ίδιοι οι θεατές κλήθηκαν να επιλέξουν την πρόταση που θεωρούν ότι εκφράζει καλύτερα τον αγώνα, μέσα από ψηφοφορίες που διενεργήθηκαν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2010 – Μαρτίου 2011.
Αναλυτικότερα, στη σημερινή εκδήλωση παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο του αγώνα, το επίσης νέο μότο του, καθώς και τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που διενεργήθηκε σχετικά με το προφίλ, τις απόψεις και τις συνήθειες του κοινού του Ράλλυ Ακρόπολις.
Σήμερα ανακοινώθηκαν επίσημα και τα αποτελέσματα για το AcropolisRallyHallofFame, τα οποία προέκυψαν και πάλι μετά από σχετική ψηφοφορία του κοινού.
Στις καινοτομίες ωστόσο συμπεριλαμβάνεται και το επίσημο μουσικό κομμάτι του αγώνα, δημιουργία των DSF και DJDino, δύο Ελλήνων νέων δημιουργών, μελών της ομάδας “MusicforUs” -με τη συνεργασία του SteveJazz στην κιθάρα-, πλαισιωμένη από οπτικό υλικό σε παραγωγή της “booproductions”.
Η ροή της εκδήλωσης ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του καθαρά αγωνιστικού μέρους του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, την ανακοίνωση του προγράμματός του κατά τις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα και τις λεπτομέρειες του φετινού ωραρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου